Monday, February 14, 2005

seDarLah ! !

saya suka tengok jari awek saya...

cantik betul ni sungguh

sampai takut nak pegang...

bukan takut patah...

takut nanti jari kitorang tak boleh tolong each other di satu hari kekal depan yang Maha Esa

saya suka tengok rambut awek saya...

cantik betol ni sungguh sebab tu saya belikan tudung...

bukan sebab jeles orang lain tgk jugak....

tapi sebab saya nak tgk rambut iklan pantene diasampai bila2...

bukan yang terbakar dek api neraka di suatu hari kekal saya suka tgk body awek saya...

cantik betol ni sungguh sebab tu saya belikan dia telekong supaya mase dating dengan kekasih die yang utama

dia lagi cantik dan berseri menghadap Nya saya pun tumpang dapat pahala pheh....

syok nye

saya sedih tengok awek sayatak tido tak makan rindu kat saya

saya pun macam tu juga ada problem yang sama

die tanya apa ubatnya?

saya pun bagi dia Quran untuk penenang jiwa

semoga lebih cintakanNya dari saya

saya sedih tengok awek saya

selalu pesan macam2 kat sayamakan, minum, drive elok2

tapi bila tengok movie sama2

burn asar maghrib gitu aje

die tak kata aper

berdosanya saya....

kesimpulannya saya memang sayang dia

nak jumper die selamenye

kekal..forever

di dunia dan akhirat terutamanya

janji nak share heaven sama2

semoga kami saling mengingati

dosa sendiri pun infiniti...

nak tanggung dosa dia lagi pulak lepas ni...

semoga kami menginsafi diri

Ya Allah ampunkanlah kami....

No comments: